Grundejerforeningen Duemosen

Bestyrelsen varetager foreningens daglige drift, herunder hører bl.a. kontrakt indgåelse med div. entreprenører, etablering og vedligeholdelse af fællesarealer og legepladser.

Desuden varetager vi samarbejdet med Frederikssund Kommune og øvrige grundejerforeninger i området, i forbindelse med at udvikle området omkring Snogekær/Snogedam.

Bestyrelsen mødes den første mandag hver anden måned og vil her gennemgå modtagne mails og beskeder.

Fælles mail | Til alle i bestyrelsen

bestyrelsen@gf-duemosen.dk

Bestyrelsen 2022

Bestyrelsesmedlemmerne

Herunder finder du alle medlemmerne af bestyrelsen og en liste over alle e-mail adresser som er tilknyttet bestyrelsen.

Se alle e-mail adresser

Tom Desvig-Nielsen
Snogekær 34

Afdelingschef Biludlejning
I Grundejerforening siden 1985

Kasserer

Mikael T. Johansson
Snogekær 50

ERP Seniorkonsulent

Har sagt ja til bestyrelsesarbejdet for at skabe en hyggelig ejerforening med plads til alle og med nogle gode relationer til naboer og genboer.

Susanne Jørgensen
Snogekær 15P

Tanja Mikkelsen
Snogekær 52

Backoffice koordinator
Jeg har meldt mig til bestyrelsen i håb om at kunne bidrage til udvikling af social sammenhold i området i form af sjove hyggelig arrangementer.

Michael Bom Frøst
Snogekær 14

Michael kan godt lide at have køkkenhave, selvom det nogle gange er svært at holde den i god stand.
Synes at det er synd at bruge sprøjtegift i haven, og gør mit til at øge biodiversiteten.

Hans Jørn Hoppe
Snogekær 8

Camilla Brændegaard
Snogekær 35

Uddannet kok og næsten indfødt jægerspriser. Manden og jeg har selv bygget og tegnet huset nr. 35 med indflytning februar 2017
Har sagt ja til bestyrelses arbejdet i GF da jeg ønsker en hyggelig grundejerforening som fremstår pæn med et godt fællesskab god tone og respekt for hinanden.

Intern revisor

Kirsten Sundenæs